InPost na potrzeby urzędu miasta Gorzowa przygotował dwa nowe specjalistyczne paczkomaty

Złożenie wniosku do urzędu przez paczkomat? Jest to jak najbardziej możliwe! Dzięki porozumieniu z Magistratem Miasta Gorzów Wielkopolski a firmą InPost będzie można wysyłać i odbierać urzędowe pisma. Jest to pierwsza tego rodzaju inicjatywa w Polsce. Została ona stworzona, aby ułatwić korespondencję urzędową w tych trudnych czasach, kiedy urzędy nie przyjmują interesantów, jak miało to miejsce wcześniej. Prezydent miasta Jacek Wójcicki przyznał, że sam magistrat zwrócił się do InPostu z takim zapytaniem. Firma odpowiedziała błyskawicznie. Jako polski, logistyczny lider jest w końcu największym dostawcą usług przesyłkowych. Na potrzeby Gorzowa została opracowana specjalna aplikacja. Żeby nadać list, wystarczy na stronie InPostu wypełnić dedykowany formularz, a przygotowane dokumenty zanieść do wyznaczonego paczkomatu, który będzie oznakowany herbem miasta. Nadanie przesyłki kosztuje 5,99 zł. Urzędnicy zaś będą odbierać nasze listy przy ulicy Myśliborskiej 34 oraz Sikorskiej 3-4 w paczkomatach, znajdujących się przy urzędach.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *